onsdag, mars 25, 2009

I will be your guardian when all is crumbling

Som jag ju nämde i föregående inlägg var det två låtar igår som fick mitt hjärta att smälta. Den andra av "Never say never" med The Fray. The Fray tycker jag över lag brukar komma med väldigt bra musik och den här låten är verkligen inget undantag. Återigen, titta på texten (som den här gången finns i själva videon)! Hade jag varit en sådan där person som har väldigt nära till tårar hade jag nog suttit och storbölat nu kan jag tänka mig.

Om en liten stund åker jag, mamma och minsta lillebrorsan till mormor och morfar. Kommer man att få våfflor där, tro? ^^ Pappa skulle nog in till grannen och kolla på hockey. Håller tummarna för Frölunda som ju för tillfället leder med 2-1 i matcher mot HV71 och nu har två hemmamatcher på raken som väntar. Och två matcher är ju precis vad de behöver vinna till för att ta sig till finalen.

Inga kommentarer: