lördag, mars 28, 2009

Past, present and the future

Fick precis världens nostalgitripp!
I min garderob har jag en skokartong (som nu blivit överfull) full med födelesedagskort, julkort och brev mm som jag samlat på mig i över tio år(!!!), och jag tänkte att jag nu skulle ta tillfället i akt att fylla på med årets skörd av gratulationskort. När jag gjorde detta började jag även att gå igenom och kolla på mycket av det som redan ligger där i. Hittade då bl a ett brev från Maria som hon skickade till mig från Finland sommaren 2006. Det väckte en del känslor, påminde mig om saker. Allt var bara så himla annorlunda då, och vi var helt andra personer. Även om jag egoistiska skäl kan känna att jag längtar tillbaka lite ibland, är jag glad att det gått framåt - den där sommaren för nästan tre år sedan var för många inte alltid en lätt tid.

Inga kommentarer: