onsdag, mars 18, 2009

Du får inte stoppa köttbullar i näsan, Marcus

Extremely bored och alltid villig att skjuta på saker som jag borde ta tag i, satte jag tänderna i det här frågeformuläret hittat hos Sandra.

1. När gick du upp idag?
08:40 nån gång…

2. Diamanter eller pärlor?
Bra fråga. Känner inget speciellt för något av dem. I don’t do bling-bling.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Tror att det var Batman: The Dark Night.

4. Favorit Tv-program?
Supernatural, One Tree Hill, Skins, Gossip Girl… Let’s just say I’ve got a lot.

5. Vad åt du till frukost?
Två frallor med smör och O’Boy. Ja, O’Boyen låg ju inte på mackorna då…

6. Vad är ditt/dina andranamn?
Jenniepher.

7. Din favoritmat?
Tacos.

8. Vilken mat gillar du inte?
Det mesta.

9. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Ingen specifik. Majoriteten av min musik finns på datorn och är ganska blandad.

10. Vilken bil kör du?
Har inte ens börjat med körkortet än. Så det blir väl radiobilarna då. Och Farfarsbilarna. På Liseberg.

11. Vilken är din favoritmacka?
Macka med smör is the shit.

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Jag har svårt för människor i allmänhet. Speciellt tidigt på morgonen på överknökade tåg/spårvagnar – då vill jag bara kasta av dem. Kanske inte riktigt det som efterfrågades, men nu vet ni det med.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Har typ inga kläder. Men utan mina hoodies skulle jag nog inte klara mig länge.

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Oftast bara någon annanstans. Bort.

15. Favoritklädmärke?
Hardcore Bananas. Det finns inte än, men en dag… Då jävlar! :D

16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Så långt i planeringen har jag inte kommit än.

17. Favorittid på dagen?
Eftermiddagen/kvällen, äntligen hemma från skolan – förutsatt att djävulens avkommor, a.k.a. lärare, inte gett en läxor som måste göras.

18. Var är du född?
På BB! Haha. Göteborg.

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey och friidrott.

20. Vem tror du inte svarar på dessa frågor?
De som redan gjort det.

21. Vem tror du svarar först?
Dunno.

22. Coca Cola eller Pepsi?
Coke.

23. Fotboll eller ishockey?
Hockey. Fast inte tjejhockey – det är MESIGT! Man får ju inte göra NÅGONTING där!

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Mer nattuggla i så fall, mornarna har blivit jobbigare det senaste året.

25. Pedikyr eller manikyr?
Neither.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Idag är det 75 dagar kvar till studenten, baby!

27. Vad ville du bli när du var liten?
Konduktör.

28. Bästa barndomsminnet?
It’s all a blur to me :P

29. Varit i Afrika?
Nej.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Jag tror inte det. Men man kanske skulle prova någon dag?

31. Varit med om en bilolycka?
Ja. Inget allvarligt dock.

32. Favoritdag i veckan?
Fredagar och lördagar brukar vara rätt najs.

33. Favoritblomma?
Don’t really do flowers either…

34. Favorit snabbmatsrestaurang?
Nisses pizzeria haha

35. Äger du en cykel?
Ja. Fast den är nog inte så brukbar för tillfället.

36. Vem fick du senaste mailet ifrån?
MySpace. Jäkla Team MySpace Sverige har skickat ett nytt meddelande eller något igen. Inte för att jag direkt brukar kolla dem.

37. I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?
Skratta inte, men jag har aldrig riktigt fattat det där med vad ett kreditkort är och hur det funkar och allt, så jag vet inte.

38. Läggdags?
Beror på vad det är på TV.

39. Vems svar är du mest nyfiken på?
Mina egna. Jag vet aldrig vad jag ska hitta på här näst.

40. Senaste personen du delade en middag med?
Uhm… Räknas det att jag satt bredvid min lillebror i soffan och åt min middag i går medan han kollade på TV? Det var i alla fall den senaste middagen jag åt.

41. Vad sysslar du med just nu?
Ignorerar att skriva de där tilläggen som jag måste göra i min projektrapport. Though I should really just do it and get it over with… Men så är det ju inte så jag funkar heller.

42. Favoritfärg?
Blå.

43. Hur många tatueringar?
Not a single one.

44. Hur många utmanar du?
Tjugofyra och en halv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

An äxtrimli guud riid! ^.^

Anonym sa...

Kul att läsa :)

HAHA för rubriken :D Min man brukar gå och säga/sjunga det där :P

Anonym sa...

oj råka länka till din blogg i mitt namn ;) haha

Thina sa...

niffin > I'm glad I could... amuse you? Haha

Sandra > Det är en bra sång! ^^