torsdag, februari 01, 2007

Avatars

I går tänkte jag ju gjort avatars innan jag började plugga, men det blev inte riktigt så, i stället har jus suttit större delen av eftermiddan/kvällen med dem... Tänkte bara visa dem snabbt! En del av dem blev jag riktigt nöjd med, andra... mindre nöjd... Hehe
(Alla är till ett rollspel :P)

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vad sjukt snygga de är!!

Aradil sa...

Vilka snygga - så stilrena!
Och så Michael Weatherly - najs :P

Anonym sa...

GUD VAD SNYGGA!!!!
Favoriter är Melissa, Benji, Alex, Brady, Mimi, Robbie... ja vafan, släng in resten med :p

niffin sa...

De är underbara!!! :P

Thina sa...

Hihi tack så jättemycket allihopa!!

sarah > Hahaha, du e väl för rolig du?! :P

Paks sa...

jättesnygga o så svartsjuk jag är. mina är så himla ...tråååkiga...! ska göra om dem sen när jag får inspiration igen. men jag är riktigt svartis på att du har sån inspiration!

kramar

Thina sa...

haha men där håller jag ju inte med dig alls! dina är oxå jättefina ju!! :)
å snacka inte om insperation, jag vet faktiskt inte alls hur jag kunde få mina att bli som dom blev!! :-O