torsdag, februari 15, 2007

Helt off

Nej, jag relaterar inte till Timbuktus band :P

Vet inte vad det är... Börjar bli förkyld tror jag. Nästan säker på det, har gått och snörvlat lite.
Men jag orkar typ ingenting, känner inte för att göra nånting, men känner mig ändå kollossalt (sp?) uttråkad! Typiska tecken. Tror jag.
Känns smått konstigt i halsen, det gör inte ont men det är nästan som en lite kittlande känsla i den. Nästan. Gosh, jag är så kass på att förklara och beskriva så det finns inte!
Aa, det är en massa sånna där grejer i alla fall.

Fast vem vet, det kanske är deperationskänslor över att lovet - än en gång - gått så fort och snart är över som spökar. Även om jag visste att det skulle bli så, det blir det alltid och jag har tänkt på det nästan varenda dag den här veckan. Va fan är det för fel på mig som inte ens kan njuta av lovet när det äntligen är här?!
Jag tror det allra bästa för mig skulle vara att bli nergräven nånstans och stanna där en stund eller två.

Inga kommentarer: