fredag, februari 09, 2007

Smäääääärta!

Fy fan vad ont det gööööör!!
När jag vakande i morse va allt som vanligt, men när jag befunnit mig en stund i skolan kände jag hur smärtan kom krypande...
Först kallade jag det nackspärr, men det är egentligen fel, och sedan sa jag att det va i trakt med högra skulderbladet som det gör ont, fast det är nog rätt så fel det med...
Det sitter mellan nacken och skulderbladet skulle jag nästan vilja påstå..! Det är verkligen jättesvårt att förklara.
Hade det så här för ett par månader sen, och då höll det allt i sig ett par dar. Hoppas innerligt att det inte kommer göra det den här gången också! :(
Känner mig halv invalid, det gör minst ont när jag sitter riktigt upprätt och ser ut som en stel - men sne - pinne eller något! När man ligger ner känns det rätt okej också, men det är ett helvete att ta sig upp sen!
Mår typ illa med... Men jag ska sluta beklaga mig och istället försöka njuta i största mån av att det äntligen är lov! Och hör och häpna; INGA LÄXOR! :O Det är nästan så man borde fira, och jag vet inte allt! Weei :D

2 kommentarer:

niffin sa...

Det låter inge' bra alls ju. :\
Hoppas du blir bättre snart & kan njuta av lovet! :)

Anonym sa...

Vad niffin sa: hoppas det blir bättre snart :)