tisdag, februari 13, 2007

Röd tråd

Tänkte ta upp en grej angående "The Simpsons", den där derien ni vet ;)
Familjen heter ju - uppenbarligen - Simpson i efternamn, och deras (läs: Homers) älskade öl heter Duff.
Påminner det er om några också?
Just det - systrarna Jessica och Ashlee Simpson, samt systrarna Haylie och Hilary Duff!
Undrar om det finns någon koppling, the writers to serien som försökte vara lite lustiga (för det tycker jag nästan att det är! hehe)?
Men vid närmare eftertanke - serien är väl typ arton år nu, va? Har för mig att jag läste det i GT med the movie och allt det coming up.
Arton år sedan... då var väl de där fyra typ bara en piss i oceanen?!
- Never mind what I said.

(But still...! Hahahaha)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, jag tror nog inte där är ett samband för den har funnits så länge. Men det är ju rätt kul. Har inte tänkt på det innan hehe. Fast jag diggar serien Simpsons mer än systrarna. Shocker, jag vet! Hahaha!! Bort med systrarna ;D

Thina sa...

Men jag sa ju sen att jag kom på att det inte kunde finnas ett samband! Duuuh! :P hahahaha

Men jag håller helt klart med dig i alla avseenden, speciellt när det kommer till en av de fyra! Think you know which one.. ;)

Anonym sa...

Jo, jag vet att du sa det. Hehe. Men man kan väl bli...förvirrad? Haha!!

Yepp, I know ;)

Thina sa...

Jo, vi kan det i alla fall! Hahahaha