torsdag, februari 08, 2007

Time out

Jag har funderat... måste sluta med det förresten!
Men i alla fall, jag har funderat. På vad? På allt. Rättare sagt, på om man bara kunde få stänga av allt någon gång ibland. Slippa behöva tänka.
Jag menar inte bara det som är jobbigt - även om det skulle underlätta om man bara kunde få avlastas från det med - men allt, verkligen allt!
Typ, även om det är något som inte stör en egentligen, men om man bara kunde slippa tänka så skulle man inte behöva bli förvirrad, allt skulle inte vara så stressigt och... jag vet inte, men det är mycket som skulle kännas så jävla mycket enklare och bättre efteråt, jag bara vet det!
Varför gjordes inte vi med en off-knapp? (På vissa syskon, t ex, skulle det vara extra bra - speciellt om den gick till hela dem!)

Idag är visst Time Out tillbaka, då får man i alla fall skratta! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja en off knapp skulle sitta fint. Så kunde man ställa in hur länge som man skulle vara avstängd... men det där kanske påminner om sömn?

// Balli ;)

Thina sa...

hehe kanske det... men när man sover är ju hjärnan fortfarande på (duuuh! haha), så det är väl kanske inte samma iaf.. :P haha

Anonym sa...

*tjåckad*
Jag vet precis vad du menar :O Å håller meeeeeed!!!