söndag, november 23, 2008

Hej, guldfisk!

Vad sjuttsingen var det jag kom hit för att skriva egentligen?! Jag är omöjlig.

Kanske skulle jag berätta att jag köpte nya skor idag? För det gjorde jag, vinterskor närmare bestämt.
Tänk er Converse-stuk med fodrat, högt skaft. Black.
Rätt billiga vart de också: affären hade 50% på alla skor, så istället för 499kr betalade jag 249,50. Haha 50-öringar stör mig, nästan så man skulle bett dem behålla den. Dricks eller något hehe.
Förhoppningsvis är de bra. Utsidan är någon mocka-liknande material, så vi impregnerade dem idag, och så får vi se hur de känns imorgon om vädret ter sig likadant som det gjort de senaste dagarna.

Inte speciellt mycket arbete har man fått gjort heller. Eller... try nothing. I för sig, skickade ett meddelande till bandet Twin Atlantic på MySpace idag, och frågade om de skulle kunna tänka sig att ställa upp på en intervju för ett reportage jag måste skriva. De sa ja! :D Och sedan har vi Sarah och hennes partner in crime som ska grillas med mohaha. Får jag bara ordning på frågorna och sedan kan genomföra intervjuerna tror jag att jag kommer ha koll på läget :P Bara det att 5e december närmar sig skrämmande fort..!

Nepp, idag ska vi nog försöka komma i säng tidigt. Vi får väl se hur det blir med den saken... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAR DU REDAN FÅTT SVAR?! :O Shocker of the year... Craig, eller? Nu blir man nästan lite smått svartsjuk. Han gillar dig mer än han gillar mig :p
(Jag och Louie ser fram emot att "grillas" hehe.)

Thina sa...

Japp, fick svar samma dag och grjer! :O Haha
Vet inte vem det var faktiskt, vara bara signerat med "Twin Atlantic". Men så är det ju alltid, systra mi ;) haha
(Vad bra, let me know when you're available. Jag kan... Nästan alltid!)

Stookiglia sa...

Vilket kap! Inte alls dåligt när skoaffärer har lite rea-priser.