lördag, november 15, 2008

Ruriker är överskattat. I alla fall idag

Börjar bli fullt på hårddisken nu och en massa skit som måste bort, men jag kan aldrig ta mig för att göra det!
Det är som när jag ska städa rummet; vet aldrig i vilken ände jag ska börja och sedan sitter jag och försöker komma på ett system som ska göra det så smidigt som möjligt. Det brukar låta rätt bra. I fem sekunder. Sedan ger jag upp och tänker att jag gör det en annan dag.

Idag skulle kanske varit en bra dag, men jag känner mig så stressad! Om jag väl kommer igång så vet jag att det kommer ta ett litet tag, och jag vet inte om jag har den tiden att lägga just nu... En massa annat som måste tas om hand också ju, som tyvärr nog är lite viktigare.

Gaaah, nu glömde jag det sista! 50 spänn på att det kommer flygande till mig sen när det inte passar längre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När en massa måste tas hand om orkar man inte :) Trevlig lördag gumman!

Btw, gick in på Days.nu och såg din banner, NU fattar jag din rubrik: "I sell crack for the CIA" HAHA :P

Thina sa...

Nej, verkligen inte! Det blir än mindre lockande att ta sig an det! Tack det samma! :D

Hahaha! Jag är kär i den tröjan! ^^