torsdag, november 13, 2008

Kackel i grönsakslandet

Segt med updates, men jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen! Vad värre är, är att jag faktiskt inte utnyttjar tiden som ändå är på ett bra sätt...
Till helgen blir det att på riktigt strukturera upp ett schema, eller något i den stilen. Förhoppningsvis blir det lite bättre efter det.

Idag var jag på Kunskap & Framtidsmässan här i stan i alla fall. Kollade runt lite och plockade på sig en massa onödiga saker. Jag är typ kleptoman. Men KY-utbildningarna var ändå trots allt vad jag var på jakt efter information om. Får väl se var jag hamnar efter gymnasiet... I vilket fall så närmar sig den tiden med stormsteg! Fast ändå inte...

Nu ska jag återgå till min PowerPoint om jag gör för InfoL-kursen. It's gonna kick some serious butt when I'm done! :D Om jag nu blir det någon gång...

Inga kommentarer: