onsdag, november 19, 2008

Kallt om tårna

Tiden bara flyger förbi! Och jag får panik eftersom jag fortfarande inte utnyttjar den. Var ska det här sluta egentligen?

Och nu är det att dra till skolan som står på schemat, sedan är det studion idag igen. Det har rådit en hel del ovisshet om vad som faktiskt händer/ska hända där det senaste, sett otäckt mörkt och negativt ut där ett tag, men fr o m förra veckan verkade det absolut som vi var tillbaka på rätt köl igen så vi kör på och så får man ta det som det kommer!
Blir med andra ord en lång dag idag, men det får man väl leva med.

Nu blir det att dra på sig alla ytterkläder man kan hitta och bege sig mot bussen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag förstår aldrig vad du skriver om:S

Thina sa...

Vad menar du? Eller alltså, syftar du på nåt speciellt? :S

Anonym sa...

nej jag fattar aldrig vad du snackar om i dina inlägg.:P Det är inte så mycket information som kommer ut^^

Thina sa...

Med studion syftar jag på mitt projektarbete - eller i alla fall en del av det. Där vi ska spela in hela skiten, är tänkt :P Men så är jag ju lite mystisk av mig med! ;)