fredag, november 21, 2008

Kallabalik morgon

Inte den bästa starten på morgonen direkt... Vaknade sju, bussen går kvart över. Körd, med andra ord. Tur i oturen är väl att morgonens engelska, som är första lektionen (den har ju faktiskt inte börjat än), var en frivillig lektion att gå på. Nu hade jag ju faktikst tänkt att gå i alla fall, för det kan behövas, men kände att jag hellre får skippa än stressa och hela den cirkusen.

Sedan har det varit en del högt och lågt på vissa andra personer i det här hushållet. Ett under att vissa andra orkar med det. Definitivt vid sånna tillfällen som man känner att det skulle vara jäkligt gött att inte bo hemma... Jaja, överspelat för den här gången nu i alla fall.

Drygt 1½ timme tills vi gör ett nytt försök att komma iväg till bussen. Då tänker i alla fall jag ha på mig leggins under jeansen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men catherine då. Jag satt ju på den bussen och undrade var du var

Thina sa...

Men förlåt så himla mycket då! :o Haha skyller på min mamma som inte hade koll och kom och väckte mig när väckarklockan clearly inte lyckades med sitt uppdrag! :P