torsdag, november 20, 2008

I cut off my hair

Okej, riktigt så illa är det väl kanske inte, men klippt håret har jag gjort idag i alla fall! Första gången sedan 30 november förra året, någon som kanske tyckte att det var dags nu då? Hehe
Väldigt mycket kortare är det nu. Lite för kort kanske. Vet inte riktigt, har inte hunnit vänja mig än. Är väl ändå alltid en fråga om det, menar jag. Fast det börjar kännas bättre nu, men att få behålla ett par centimeter till skulle nog inte skadat. Jag saknar något att ta i! Haha
Anyway, får väl se hur det känns imon. And the day after that. And the day after that :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

spännande!

Stookiglia sa...

Haha!! Hoppas du vänjer dig. Jag tror nog det.
Du kan ju alltid ta kort på det och visa mig så kan jag bestämma om det är snyggt. Haha!! ;)

niffin sa...

Ett kort vore klart kul att se! ;)

Thina sa...

Angående att vänja sig: måste väl säga att det går sådär faktiskt. Tycker håret ser lite halvtantigt ut... (A) Men mamma plattade det idag, och även om det inte blev perfekt, så ser det ändå lite bättre ut nu... :P

Och sen det där med kort: vi får se. Det är så rörigt så jag orkar inte berätta, men long story short - jag har ingen direkt kamera att använda mig av...