lördag, november 22, 2008

Årets julklapp

Hörde någonstans att årets julklapp var är upplevelse. Men vem vill ha det? Jag vet vad alla, stora som små, vill ha: en sensorhink!! :D När man drar handen över locket så åker det upp, värsta magin!
Jag såg dem på Coop Forum för en dryg vecka sedan och blev tagen från första stund! Och vet ni vad det bästa av allt är? Priset - den kostar bara 749 kr (på Coop i alla fall)!!! Värsta fyndet och grejer! Klart det är en sådan man köper till alla. Jag hoppas att jag får två! :D

Så, nu vet ni det! (Och jag hoppas att ni förstod att detta var något man får ta med en nypa salt ;))

Åkte annars på tråkiga nyheter idag: senaste avsnittet av Supernatural var det sista fram tills 15 januari nästa år! :O Så elakt, på det viset får man inte göra tycker jag!

Sedan var jag jättepepp på att ägna denna helg åt mina studier. Jo, pyttsan! Finns det något hopp alls för mig? Tror inte det...

2 kommentarer:

Sparkling sa...

haha låter faktiskt ganska hygieniskt, ja tkr de e lite äckligt att öppna papperskorgar! klart man vill ha en upplevelse, toppen ju!

Thina sa...

Haha, tack, nu gav du mig ytterligare ett argument till varför det är en absolut "måste ha"-grej! :D
Hehe, alltså, jag menade egentligen inget direkt med det där jag sa om upplevelsen; det var mer för att ställa det i dålig dager mot sensorhinken! Haha