onsdag, december 30, 2009

But all I see reminds me so 'bout you

Nästa gång när jag klipper mig (vilket jag nog borde göra väldigt snart...) funderar jag seriöst på att klippa lugg! Sist jag hade det var jag typ... sex eller nåt haha, så kanske är det dags att testa igen? Blir man inte helnöjd kommer det ju faktiskt att växa ut igen, och mitt hår har en tendens att växa sjukt fort så... Känns som att det kan vara värt det.

Försökte ta reda på hur det skulle se ut på ett ungefär... Med en gammal bild och Alexis Bledel's frilla såg det ju nästan bra ut. Eller? Vi får nog jobba på det där med att klippa ihop saker.

6 kommentarer:

Stookiglia sa...

Det ser riktigt snyggt ut! Du kommer nog passa skitbra i lugg.
Jag klippte ju lugg i år för första gången sen jag var liten. Det var läskigt, men jag vågade. Haha!

Sandra B. sa...

Trodde faktiskt det var nåt gammalt kort på dej eller nåt innan jag läste du klippt ihop det ;) Det ser verkligen ut som att du skulle passa i lugg JA :)

Thina sa...

Hihi tack ^^ Ja, men då är det kanske lika bra att bara köra på då! ;) Om jag kommer iväg nån gång... Haha

niffin sa...

You go, girl - in a bang! ;)

Sarah sa...

Haha, så det var DÄRFÖR bilden såg bekant ut :p
Go for it, girl! Du passar bra i lugg ;)

CadieJay sa...

Det skulle nog passa finfint på daj :) Tänk bara noga innan, det finns få grejer som är så irriterande som när luggen hänger i ögonen och pannan är så varm att den är klibbig ;)