onsdag, december 02, 2009

Let me know, is your heart still beating?

2 december. Nedräkningen fortsätter (och än så länge har jag lyckats utan att göra avbrott! Men jag har fortfarande 22 dagar på mig).

Tillbaka till Arbetsförmedlingen idag, träff med jobbcoach för andra gången. Var där i måndags första gången och det kändes rätt bra, så förhoppningsvis gör det det även idag. Har börjat få ont i halsen och lite sånt bara, så man känner sig inte lika sugen på att gå dit. Dessutom är det ju skitkallt ute nu!
But - there is a but - ska med min moster och mina småkusiner på Jul på Liseberg efter det (min moster skulle fått barn för typ fyra dagar sedan, så hon kan inte direkt åka något med de andra två...). Ev skulle visst mormor följa med också, men hon vågar i princip på sin höjd åka Sagoslottet, så inte så mycket hjälp på den fronten. Så jag ställer mer än gärna upp! :D Får se till att klä på mig ordentligt bara! För varmt kommer det definitivt inte att bli.

3 kommentarer:

Catrin sa...

Hehe! Jag vill också till jul på liseberg!
Och förresten, jag älskar din lilla julkalender! =)

niffin sa...

Bloggosfärens coolaste julkalender finns helt klart här! :D

Thina sa...

Catrin > Ja, det är mysigt! Men kallt haha

Tack så mycket, båda två! :D