fredag, december 25, 2009

I'll walk a thousand miles

Idag är mitt mojo... inte riktigt här. Men julen var bra (okej, officiellt är den väl egentligen inte slut än, men på många år så har julen egentligen inte varit mer än just själva julafton för mig så...). Got some good stuff (och kanske något man kunde klarat sig utan, men nu ska vi väl inte vara såna dårå...). Ni kan få se imorgon - med reservation för ändring såklart! ;) Haha

Jag är ändå stolt över mig själv; jag genomförde min Christmas countdown utan ett enda avbrott! Det är fan bra för att vara mig. Jag hade räknat med att det skulle bli säkert ett eller två i alla fall. Ska man ta det som ett tecken för en lovande framtid - ska jag äntligen börja fullfölja saker ordentligt? :P Men jag har en stor bäck framför mig, så jag ska nog inte säga något än.

2 kommentarer:

niffin sa...

Bockbrännarkalendern måste komma tillbaka nästa år! Superpliiiz!

God fortsättning & staff också förstås. ;)

Thina sa...

Det är väl kanske inte helt omöjligt - om jag kommer íhåg det! Haha du får påminna ;) Men kanske kommer göra den lite annorlunda så att den inte tar så mycket plats...