lördag, december 12, 2009

Hey, I'm a believer

Idag kommer ingenting värt att se på TV, så är väl lite tråkvarning på den här kvällen igen... Men vi var på Coop förrut där vi passade på att köpa pepparkaksdeg som de hade till medlemspris idag (5 kr!!!), så kanske får jag ge mig på att baka lite pepparkakor sedan? Får se vad jag känner för.

Verkar förresten vara många som störde sig på att Eriks flickvän stod med honom på scenen när han sjung vinnarlåten igen igår, själv känner jag inte att det riktigt är något att hänga upp sig på... I alla fall, mamma visade mig klubben som sonen till en av hennes gamla kompisar har startat på Facebook: "Alla vi som tycker att Erik skulle knuffat ner tjejen från scenen". Men hade jag haft Facebook skulle jag lätt ha startat en klubb som heter "Alla vi som tycker att Calle skulle knuffat ner Erik från scenen". Skulle kanske skaffa Facebook av den anledningen enbart? Men nej, det är inte värt det. Inte idag.

Och se där, då var vi visst halvvägs till julafton då...

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jag förstår inte heller det här med Erik's flickvän. Big deal. Varför ska alla tjata om det? Själv tyckte jag det var sött.
Jag tror inte Calle skulle knuffat ner Erik, men Jihde skulle nog gjort det. Han verkade ju HELT iställd på att det var Calle som vunnit. Snurrig den där snubben, men herregud så go han är!

Thina sa...

Verkligen! Folk bryr sig för mycket.
Haha ja, Jihde måste ha varit nån annanstans den kvällen! :P