lördag, december 26, 2009

Together we'll mend your heart

Ja, tomten kom som sagt i år också. Även om han bara delade ut en julklapp var, så fick min lillbror ta över den uppgiften sen. Tomten är ju en upptagen person - places to go, people to see och hela den grejen ;)

*Klicka på bilderna för större - dock ingen vidare kvalité*

Han dök upp med lite av varje i alla fall;

Body care-kit med oliv • Halsband • Avril Lavigne's "Black star"-parfymkit • Refill till kontantkortet • Pengar • One Tree Hill säsong 5 • Tuggummi • En personlig målarbok (mitt ansikte är upptryckt på framsidan) + färgpennor • My Bloody Valentine 3D (DVD) x2 - mamma hade inte lyssnat på vad jag sa... Men var och fick bytt den idag, tog Julens hjältar på DVD i stället (julkalendern från 1999) • Strumpor • Lampa till skrivbordet • Värmeljuslycktor med jultema (ej med på bild eftersom jag inte orkade packa upp dem inför fotograferingen haha)

Jag blev nöjd.

3 kommentarer:

Sparkling sa...

åh, s.5 så trevligt :D

Sandra B. sa...

Toppenklappar :) De där oliv-setet vill jag med ha! Filmen där, bloody valentine, fick man brillor med?

Thina sa...

Sparks > Come and get it ;)

Sandra > Ja, det får man - 4 par. Vi valde dock att inte se filmen i 3D-versionen eftersom vi tyckte att det var mest lila och grönt... Vet inte om det berodde på oss, glasögonen eller att det alltid blir så med 3D?