söndag, december 13, 2009

This innocence is brilliant

Sankta Lucia, skänk mig en tia
Inte en femma, för det har jag hemma
Och inte en krona, för det har jag i skorna

Likie the last part? Minns jag inte helt fel hittade jag på det tillsammans med en kompis när jag var liten. Tänk vad man kommer ihåg! Och då tänker man i för sig också osökt på de saker man inte kommer ihåg... Men egentligen; om jag inte kommer ihåg en viss specifik sak, hur kan jag då veta att jag glömt den? Lös den om ni kan!

Igår landade en ny kusin (två veckor efter att det var tänkt). It's a boy. Vilket jag i för sig redan visste eftersom de tog reda på det i förväg, så egentligen ingen spänning på den fronten. Något namn har han inte fått än heller, men de har en hel del udda förslag så man får väl hoppas att de väljer det normalaste haha. Min bror tyckte att de skulle fortsätta på djurtema eftersom de redan har en Björn(e) och döpa honom till Snigel. Jag tyckte att det var roligt. Fast jag sa det, att hade han inte kommit ut förrns idag så hade de nästan inte haft något annat val än att döpa honom till Staffan. Av nån anledning så har de inte tyckt om ett enda av mina förslag! Förstår inte alls varför... Ehm. Haha

Inga kommentarer: