lördag, december 05, 2009

When we dance you have a way with me

Gårdagens semifinal i Idol slutade då inte som jag trott! Inte för att jag klagar, för jag ville se Calle i final. Dock hade jag hellre sett honom stå där med Tove, men det är väl lite skitsamma egentligen.

Jag vill inte låta som värsta pessimisten och what not, men jag trodde inte att Calle skulle ta sig så här långt! Bara topp tre var en pleasant surprise. Nu kan detta sluta hur som helst! Egentligen skulle jag väl trott att segern var Eriks, men med tanke på hur det gick igår kan man inte vara säker alls. Undrar om det kommer sluta så där jämt som mellan Amanda och Marie för två år sedan? Time will tell.

GT's Kai Martin om Calle i dagens GT: "Men helt klart är att tittarna gillar denne habile after ski-sångare, som har lika mycket utrstrålning som ett kylskåp." Tyckte jag var lite elakt, han har charm. En unik charm.
Något annat jag läste i GT och fann ganska intressant var det här. Tänkvärt, tycker jag.

Inga kommentarer: