tisdag, april 08, 2008

Extreme makeover

Tanken är att bloggen ska få sig ett lyft, i vilken storlek vet jag inte riktigt än... Vad jag vet däremot är att det nog faktiskt är dags nu, har äna börjat tröttna lite & i och med att det blir ljusare ute är det kanske på sin plats att något liknande sker här.

Stay tuned.

Har förresten märkt att tisdag tycks vara min blogg-dag... Därför blir det ju även så att Supernatural återigen nämns eftersom det går på tisdagar. Sorgligt denna gång är dock att kvällens avsnitt är det sista på säsongen! Inte den blekaste när (och om, men det måste den väl nästan?) börjar igen. Jag hoppas i alla fall på snart, men jag vet att serien föll offer för författarstrejken & att de nyligen började visa den där borta igen. Den tredje säsongen ska tydligen pga detta även innehålla färre avsnitt, 16 i stället för 22 som de två första. Vi får väl se vad som händer.
Jag kan visst babbla på om detta i eeeeeevigheteeeeeer! Haha

2 kommentarer:

niffin sa...

Men bananerna får väl vara kvar??? :O

(Supernatural? Nävver hörd åv it. ;)

Thina sa...

Jag vet faktiskt inte hur det blir med dem. Får se vad jag kan hitta på! ;)

(Haha inte jag heller! ;)