torsdag, april 17, 2008

Ögonlocken bränner

Är så sjukt trött just nu, och då är det ändå inte så illa som det var lite tidigare! Kan i för sig vara så att ögonen började må lite bättre efter att jag tog ur linserna... Dessutom har jag Supernatural-abstinenes (och så har jag ändå 1,5 avsnitt kvar som jag kan se av första säsongen!), men vill ha nya från 3e säsongen. Fanns visst inget satt datum när SVT ska sända dem, så då får man fixa det själv. Går bara så in i helvete seeeegt! Hoppar fram och tillbaka och har sig.
Får en timmes sovmorgon i morgon, inte helt helt fel alls.

Nu lockar det mycket att gå och lägga sig och titta på dagens inspelning och sen soooooova!

4 kommentarer:

Catrin sa...

det är inte bara du utav alla människor jag känner som harsupernatural-abstinenes! Det finns en mupp till i skolan som har!

Thina sa...

Va? Gör det?! :O Hahaha :P

niffin sa...

"Jag kan bara jag vill. Fast inte matte".

Här har du en syster i bedrövelsen. ;)

Thina sa...

Åhh! Välkommen! Haha ;)