tisdag, april 01, 2008

Somebody save me

Det här har varit en så in i helvetes jävla dålig dag så det finns inte!
JAG HATAR SKOLAN! FAN I HELVETE, KAN NI INTE GÖRA ETT JÄVLA PISS RÄTT?!
Jag är arg, riktigt arg. Jag orkar inte. Pretty please with sugar on top, take me from this place. Now.
Det är nog rätt lugnt nu i alla fall, har försökt att reda ut lite saker men har ingen aning om vad som kommer att hända. Just nu pallar jag inte tänka på det.

Att Seal's låt "The right life" spelas på radion stup i kvarten gör inte direkt något bättre heller. Den är så dålig! Gaah!

Dagen började värsta bra med jätteroliga nyheter och allting med, och jag trodde att det skulle kunna överklassa allt dåligt som dagen skulle kunna komma att bringa. My ass.
Nej, tyvärr ingen speciellt glad Thina idag. Förhoppningsvis blir hon det imorgon. Som tur är har jag världens bästa botemedel: Supernatural i stora lass! Först ett eller ett par avsnitt från första säsongen, och sedan ett nytt som jag ännu inte sett, från andra säsongen.
Någon annan som anar ett visst mönster i mina inlägg...? Ehm...

3 kommentarer:

Stookiglia sa...

Vad jobbigt att du mår så dåligt :(
*Kramar*

Catrin sa...

Stackars liten... Jo du har inte varit på det bästa humöret på slutet av dagen kan jag säga i alla fall.. Men som man säger "efter regn kommer solsken"

niffin sa...

Hoppas du mår lite bättre nu! *haggs*