fredag, april 25, 2008

Nytt i-landsproblem

Nu är det heeeeeeeeeelg, woho! Som om man behövde påpeka det, tror fan folk har rätt bra koll på det faktiskt ;)

Har kollat Supernatural nu på eftermiddagen, de två sista avsnitten som jag hade i datorn. Men råkar vara så att man i USA igår började visa de nya avsnitten efter strejken, så räknar med ytterligare ett inom en snar framtid...
Tror det är på både gott och ont som man ser avsnitten innan de kommer på TV i egna landet... Nåja, det är ett senare, och faktistkt också ett väldigt oviktigt, bekymmer! ;)

Har inget jag behöver göra i helgen vad gäller skolan i alla fall, väldigt skönt. Däremot måste jag nog städa. Har för mig att det var något annat jag funderade på också, men det har jag varit så duktig och glömt bort! Fast om det nu var något viktigt så lär det väl komma tillbaka. När jag väl minns saker har jag en tendens att göra det under det under de mest udda omständigheterna! Hujedamig.

Peace out.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju du som var upptagen på lördag:P du kunde ju inte hjälpa mig

Thina sa...

Jag visste inte om jag var det, men fick reda på idag att det inte blev något...

niffin sa...

Deadline i SC XXIV på söndag!! ;)

Anonym sa...

Trevlig helg vännen! :)

Thina sa...

soul bird > I'll do my best ;)

sandra > Tack det samma, sugar pie honey bunch! :)