torsdag, april 10, 2008

Somewhere in the middle of this

En riktig blah-känsla har övertagit min kropp. Igen.
Vet inte varför.

Har i för sig redan talat om att bloggens utseende ska ändras, men jag vet inte riktigt hur än. Det kräver med andra ord en hel del experimentering, och därför kan det komma att se... inte som det ska, här ett tag.
Tänkte att det var lika bra att förtydliga, kunde ju inte skada i alla fall liksom.

I kväll börjar visst en ny serie på 5an med, Dirty Sexy Money hette den nog om jag inte minns fel. Har inte bestämt mig för om jag ska titta än, har jag tråkigt gör jag kanske det men då är risken att jag fastnar för den även om jag säger att jag inte ska, och det har jag varken tid eller lust med. Dagens i-landsproblem.

2 kommentarer:

niffin sa...

Fastnade du? Det gjorde jag. ;)

Thina sa...

Det beror på vad du menar med fastnar; fastande gjorde jag, men inte där, utan framför datorn! Haha och tror faktiskt att det kan ha varit lika bra ;)