söndag, april 13, 2008

Jag tror, jag tror på sooommareeeeen

Usch, tillbaka till skolan i morgon. Har verkligen ingen lust! Nåja, mindre än två månader kvar till sommarlovet - även om jag skriver CAE-provet dagen efter, men men...
Fan, jag behöver ett sommarjobb! Någon som har ett att erbjuda?! Jag är typ desperat.

Det tar sig lite med bloggens utseénde nu tror jag. Är nästan nöjd med bakgrunden.

Innan jag sover ska jag se inspelningen av dagens NCIS. Fy farao, det kommer att vara en trött Thina i morgon bitti!

5 kommentarer:

niffin sa...

I'm going bananas!!! :D

Thina sa...

Haha så söt som socker! ^^

niffin sa...

Bilderna här går att klicka upp i mycket större. Jag tror du gillar mönstret! ;)
http://panosse.timarco.se/List56067608-c5d4-4ceb-ad89-591141cba6c6.aspx

Thina sa...

Ja! :O Fast varför skulle man köpa så dyra när du kan få liknande för typ 100 spänn på t ex Ellos? ;)

niffin sa...

Finns det??? Oops. Haha, kilar genast iväg & kollar. :P