lördag, april 12, 2008

That's amore

Jag gjorde det här testet en gång och fick nån dude jag inte hade koll på vem det var riktigt (visste vem själve skådespelaren var dock) & tänkte att det var väl ett rätt okej resultat. Men så fick jag se att en av alla dem som man kunde få var... just det...!



Och då kände jag att nej fan, jag ska göra om det här testet tills det blir jag och han om det så är det sista jag gör! Haha

Nu, när jag tog testet för andra gången, vem blev det då om inte Dean?! :D Inte gjorde jag någon större förändring i mina svar heller...
Och det känns inte konstigt alls att det inte blev den som jag fick första gången, man kan ju inte ta första bästa som dyker upp liksom! ;)

I love you babe!

4 kommentarer:

niffin sa...

Jag fick Peter Petrelli & ska absolut inte klaga. ;)

Thina sa...

Haha nää det är en fin pojke, det med! ;)

Stookiglia sa...

Haha!! Jag fick också Peter Petrelli :P

Thina sa...

Men det passar ju dig! :D