onsdag, april 23, 2008

Killing my darlings

Var inne på Skivlagrets hemsida & kollade lite, och vad får jag se på första sidan?! Jo, att den 7/5 släpper Amanda Jenssen sitt debutalbum, "Killing my darlings", och jag funderar mycket starkt på att köpa! De tar 179 kr, och jag gissar att det väl är vad det kommer att kosta på de flesta ställen, men på CDON & Ginza kostar den bara 149! Där tillkommer ju dock ett porto på 30 pänn, så det blir ju samma... Fast jag har hört att med CSN-kortet får du gratis frakt på CDON & då kan det ju mycket väl vara värt det...

Just nu sitter jag mest och funderar på om jag gillar skivomslaget eller inte... Haha. Är väl kanske de stora brillorna, men jag tycker verkligen inte att det ser ut som Amanda förövrigt! Påminner faktiskt om Elina som deltog i samma tävling som Amanda, fast ett par år tidigare, och eftersom de tydligen är kompisar så... Det kanske är hon? ;)
Nåja, väl värt att hålla ögonen på! Även om jag vet att Malin inte kommer att hålla med mig... :P

Borde skriva på mitt PM till muntliga delen av Nationella provet i svenska, men har fan ingen aning om vad jag vill prata om! Usch, orkar inte. Och när jag ändå är inne på ämnet, hade skriftliga delen av ovan nämnda prov idag. Hur det gick? Jag vet inte, det fick duga tillslut. Hittade inte en enda uppgift som verkligen tilltalade mig, så därför bytte jag fram och tillbaka ett antal gånger och när jag väl bestämt mig skrev jag om första sidan typ tre gånger eller något! Och sen blev det en massa småändringar på det som jag till sist fick till innan jag lämnade in.

Oh, well.

5 kommentarer:

niffin sa...

Har hon något på huvudet eller är det en synvilla..? En matrosmössa eller nåt? (Är jag ute & cyklar får jag skylla på tiden: 03.42)

Här ska också införskaffas skiva. ;)

Anonym sa...

Oh yeah, finally!! =D

Thina sa...

soul bird > Nej då, du ser alldels rätt! ;) Matrosmössa är min gissning också

sandra > Yes, det är glada tider! ^^

Stookiglia sa...

Ser mer ut som sjuksköterskehuvudbonad. Hahaha!! Passar inte direkt in i bilden. Håller med om att hon inte riktigt liknar sig själv.

Skulle inte jag hålla med dig? :O
Haha!! Du känner mig.

Hoppas NP går bra.

Thina sa...

Äh, ren lyckoträff du vet ;)