lördag, april 12, 2008

Ut ur dimman

Nu har jag lugnat ner mig. Höll på att få panik på allt igår, och jag var sur. Det var t o m så att jag faktiskt funderade på att ge upp ALLT vad gäller bloggen för tillfället, för om jag inte kunde få till det så visste jag inte om jag skulle orka, och i stället satsa allt på LiveJournal istället. Se hur det funkade liksom, men jag hade svårt att bestämma mig. Men nu när all frustration hade lagt sig satte jag mig ner och tog en ny titt på saker och ting, och då släppte faktiskt allt! Det blev lite ordning, hittade vart man ändrade flera av de olika sakerna mm. Så otroligt skönt, verkligen! Så nu är det dags att börja bestämma färger och dyl på allvar, det ska bli så fint så. Kommer även att behålla den nuvarande mallen, efter att ha tittat lite på den inser jag att jag nog faktiskt gillar den liiite bättre, den känns nästan mer lätthanterlig & eftersom jag kan få fram exakt samma saker som på den förra, samtidigt som jag blir av med andra saker som jag faktiskt ville ha bort, ser jag ingen anledning till att välja en annan heller. Men sådant kan ju alltid komma att ändra sig länge fram! Haha

Nåja, skönt, skönt, skönt är det i alla fall!

2 kommentarer:

niffin sa...

Jösses, det blev ju hur snyggt som helst!! :D

Thina sa...

Haha tackar, tackar, men det är långt ifrån klart! Fortfarande mycket att göra, lär förmodligen byta bakgrund mm - detta var mest för att se hur det blev! ;)