onsdag, april 01, 2009

April's fool

Klarade mig undan en grundluring idag, och tror väl inte att jag förväntade mig någon heller egentligen. Det enda jag väl egentligen råkade ut för var väl Marias då, där hon i sin blogg sa att hon tappat sin kamera som blivit totalförstörd. Och ja, jag trodde på det, för det är ändå en sån där trovärdig grej.

Men jag kan berätta om något som jag och min lillebror gjorde på första april ett år (jag minns inte detta själv, men mamma har berättat).
När vi var små tyckte vi ibland att det var roligt att hjälpa till med frukosten på helgerna; koka kaffe till pappa, duka fram pålägg och sådana grejer så fick mamma eller pappa bara skära upp brödet sedan när vi var klara.
Så var första april på en lördag och vi sa att vi skulle göra frukosten, men sedan när vi hämtat mamma och pappa och de kommer ut i köket så hade vi inte alls gjort något.
Mamma har sagt att hon tycker att det var ett bra "skämt" :)

Nää, dags för Grey's Anatomy. Jag tror att jag behöver skaffa mig ett liv, ett som inte är baserat på vad som visas på TV...

Inga kommentarer: