onsdag, april 29, 2009

- What am I? Say it! - A mermaid! - Huh?

Tagen med mobilkameran, så kvalitéen är ju såklart den bästa! ;)

Ja, så blev det då den 29 april och Twilight släpptes. Hade ju sett att den skulle finnas för 99 kr på ElGiganten så jag hade bett mamma att kolla efter den om hon var ute och rörde på sig. Hon ringde vid halv elva på förmiddagen och sa att den ännu inte fanns i butiken i varken Sisjön eller i den här hemma, men så var hon inne på Coop och där tog de 149 kr. Och ibland är föräldrar bra, för hon hade pratat med pappa och de bestämde sig för att lägga till de där femtio kronorna åt mig! Jag hade ju naturligtvis kunnat vänta tills ElGiganten fick in filmen, men jaja. Får väl se om jag tittar idag dock, för det är ju lite grann att se på TVn ikväll, och det kan alltid vara bra att ha något att fördriva tiden med i helgen!

Imorgon är det mösspåtagning. Det blir väl kul - inte. Var helsäker på att vi treor var lediga fram till två då det ska börja, men icke sa Nicke fick jag reda på igår. Då blev jag ledsen. Och så vill de att vi ska komma finklädda! Jag äger inte ens finkläder. Eller jo, mina skor! Men jag kan ju inte gärna komma i enbart dem...

Nu borde jag nog egentligen gå och fylla på med vätska när det är så här varmt. Jag måste verkligen lära mig att dricka ordentligt! Men var sak har sin tid, va?

4 kommentarer:

niffin sa...

Det närmar sig med stormsteg, ser jag! När går det hela av stapeln - dvs "själva studenten"?

(99 kr på Elgiganten - ooh!)

Thina sa...

Ja, det kan man ju säga. Den 2 juni - en månad i morgon! - är det som gäller!

Sandra sa...

Elgiganten kommer ofta ut med nya filmer för 99 kr. nu för tiden, jättebra verkligen! Gäller bara att hinna i tid.
Såg "Twilight" i helgen and I loved it :D

Thina sa...

Haha precis.

Ja, den är bra! ^^ Men eftersom jag läst boken (böckerna) så är jag ju såklart lite besviken på den. Men så är det väl nästan alltid? ;)