onsdag, april 08, 2009

I’m coming home again

Home, sweet home!

Okej, så är det väl inte riktigt, för jag hade kul med Cadie-Jay och alla, men det är ju alltid skönt att vara hemma med ens egen säng och allt det där.
Blev en hel del film, School of Rock, Napoleon Dynamite och Jumper som några (okej, nästan alla) exempel. Men även Because I said so, den såg vi på igår kväll samtdigt som vi käkade bilar (orkade inte Photoshoppa bilden, rätt okej sådan ändå - tagen med mobilen och allt!). Oslagbart!
My friend CJ höll på att dö när hon såg Johnny (Gabriel Macht), och jag fann detta ytterst underållande - speciellt eftersom jag hade en känsla av att hon skulle reagera something like that. ^^

Imorgon någon gång väntar stan med Gina. Yeah, that's me; always out and about! ;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej hej :D
Låter som du haft det kul. Roligt att få se en bild, är inte många sånna i bloggen här ;P

Catrin sa...

Haha, jo jag skulle också kunnat ana att hon skulle dö när hon såg Gabriel Macht. Men jag kan ju inget annat än att hålla med henne, han är en riktig pudding haha =P, nja nu tar jag dock i men han är skitsnygg! Bra K! Hon har smak!