tisdag, april 21, 2009

Kakmonster

Jag ditchade skolan idag. Så sjukt trött och en huvudvärk som kommer och går, så efter min övernattning hos K åkte jag hem istället för att åka till skolan. Nåja, jag är ju sjukanmäld i alla fall och ingen kan fan komma och klaga på min närvaro så jag tycker att jag får vara hemma!

Nu ska jag se om jag kan hitta nån stans att titta på senaste Gossip Girl och One Tree Hill. Inget av dem finns på min vanliga gold mine site, så jag ska ge mig ut på Google.
Det är ruskigt lockande att bara gå in på någon sida och ladda ner dem, men med den nya lagen i farten och allt som händer kring den gör man nog bäst i att låta bli...
Jag har dock en fundering kring den och mitt ändamål, men det tar vi en annan gång.

Dagens drog heter digestivekex. Jag vill ha mer!

Inga kommentarer: