lördag, april 04, 2009

I'm here, I'm weird. Get used to it!

Idag har det varit skinande sol och varmt. Och julkulorna i mitt fönster sitter fortfarande kvar. Men jag sa någon gång att jag hade som mål att få ner dem senast i maj, så det är fortfarande tid kvar! Mamma sa dessutom någon gång när jag nämde det här att jag väl då lika gärna kunde sätta studenten som mål - och inte mig emot ^^
Fördelen med de här kulorna är att de inte är speciellt juliga i den bemärkelsen, plus att jag typ alltid har mina persienner nerdragna, så det är rätt lugnt i alla fall! Haha

2 kommentarer:

niffin sa...

Well, jag kommer smygande ut ur julkulegarderoben, jag med... För de kulor jag har uppe är glaskulor med ljusslingor inuti (ofärgade) & liksom du är jag rätt svag för fällda persienner...
Fast kulorna ska bort vid vårfönsterputsningen. ;)

Thina sa...

Power to the Christmas ornaments! ;)