lördag, april 25, 2009

Lördagseskapader

Idag hade jag tänkt att jag skulle inhandla Twilight-filmen, för jag var övertygad om att den släpptes igår. Men så började jag titta runt på nätet för att se var man skulle kunna tänkas få tag på den billigast och då står det plötsligt överallt att den släpps på onsdag, den 29 april.
Så var har jag fått den 24 ifrån? På Åhléns reklamskyltar på bussar och spårvagnar så är jag nästan säker på att det står just gårdagens datum. Högst troligen är det så att jag mitt blindstyre sett fel, jag ser ju bara det jag vill se... Jaja inte mer med det, men det kunde ju varit kul att ha nåt att titta på ikväll när allt i TV-tablån suger.

Varit ute lite idag, åkte till några av affärerna i Sisjön och en snabbis in på 421 i Högsbo med. Mamma letade efter en ny jacka till M så jag följde med in på Cubus och där hittade jag en finig tjocktröja - 149 spänn! Sånna fynd klagar man ju inte riktigt över.

Och någon gång under vad som återstår av den här helgen måste jag färdigställa inbjudningarna till min student och städa mitt rum. Inbjudningarna är väl lugnt, men det där andra... Nää, jag får rysningar bara jag tänker på det! :P

Redovisade ju förresten projektarbetet igår med, men vi tar det senare.

1 kommentar:

Sandra sa...

Trist när man fått för sig ett datum och så stämmer det inte :/
Vill se den filmen, kommer hyra den! :)
Trevlig lördag!