onsdag, april 22, 2009

It's just another day suburbia

Jag är jättekissenödig, men jag hittade det här hos Sandra och det är mycket roligare att göra än att gå på toaletten!

1. Hur gammal är du om fem år? Tänk att det funderade jag på igår. 24. Dude!
2. Vem var den sista du träffade? My mami, I guess
3. Hur lång är du? Lite drygt 170-171 cm. Alldeles perfekt!
4. Vilken var den senaste film du sett? Ofta jag kommer ihåg det... Men det var nog Grandma's boy i måndags tror jag
5. Vem ringde du senast? Rätt säker på att det var mamma
6. Ditt senaste sms och till vem? Might sound weird, men tror att det var min lärare faktiskt!
7. Vad är helgens planer? Undvika att göra en massa saker som jag nog egentligen borde göra
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? PMS all the way! Haha
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married with children, haha
10. När såg du senast din mamma? Ja, vad kan det ha varit? En kvart sedan?
11. Vilken ögonfärg har du? Brun-grön
12. När vaknade du idag? Runt 8.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Öhh... I think not
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum
15. Vilken plats föredrar du minst? Anywhere outside of my room. Typ
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På ålderdomshem haha
17. Vad skrämde dig som barn? Typ mörkret och getingar eller nåt. Har fortfarande förbi för getingar i övrigt
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet inte, jag skrattar så mycket att jag omöjligt kan hålla koll på vem och varför
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Beror på när man blir det? Men jag utgår från att svaret är "ja"
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, men använder den stationära mest
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Uttryckt sådär låter det ju som att man sover fullt påklädd i jeans och sånt. Men ja, jag har shorts och t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3, men de börjar bli så platta att det känns som 2
23. Hur många landskap har du bott i? One, and one only
24. Har du någon gång spytt på någon? Ja, det hände förmodligen ett par gånger när man var liten
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på
26. Är du social? Nej, andra människor skrämmer mig
27. Vilken är din favoritglass? Most things goes, men inte lakris
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Finns nog en del jag skulle kunna ta mig för
29. Tycker du om kinamat? USCH!
30. Tycker du om kaffe? Tillåt mig att göra kräkljud
31. Vad dricker du till frukost? Whatever I feel like, gosh!
32. Sover du på någon särskild sida? Magen!
33. Kan du spela poker? Inte direkt
34. Tycker du om att mysa? Hmm
35. Är du en beroendemänniska? Men duh!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää, men jag fyller år på samma dag som Chuck Norris, Usama BinLadin och tydligen också hon som spelade Lotta i Lotta på Bråkmakaregatan. Det ni!
37. Vill du ha barn? I used to think so, men nu... Kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Iiiinglish. Och pyttelite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag gillar inte havet, maneter är läskiga!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Jag är en snål jävel
42. Äger du dyra smycken? Ytterst tveksamt. Som sagt, bling-bling's not my thing
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, fy fabian!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tacos
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag brukar nog intala mig att det är jag själv
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett i vänster handflata. Hade en sten som satt där i tre månader eller nåt en gång
47. Vad har du för ringsignal? Introt till Ika i rutan!
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja, mamma har säkert nåt liggandes nånstans
49. Flirtar du mycket? No
50. Vart togs din profilbild? My room
51. Kan du byta olja på bilen? Skulle inte tro det. Fast så har jag ju aldrig försökt heller, så vem vet?
52. Har du fått fortkörningsböter? Kan man få det med Farfarsbilarna?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Var nog Breaking Dawn, sista boken i Twilight-serien
54. Läser du dagstidningen? Sällan. Glor lite i Metro ibland på morronen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää
56. Dansar du i bilen? Nää, man kan inte stå upp i våran bil
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio City 107,3. Fast den heter inte så längre för jävla Mix Megapol har kommit och tagit över och slängt in en massa Stockholmsk skit. Men jag kallar den för det ändå
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte. Jag kladdar hela tiden
59. När var du i kyrkan senast? En utomordentlig fråga. Var nog på julavslutningen nu senast
60. Vilka utmanar du? Gud. Skulle han mot största förmodan faktiskt svara får jag väl kanske börja tro på honom då

Inga kommentarer: