tisdag, april 28, 2009

Look for the stars as the sun goes down

Just nu sitter jag i skolan och min lärare tror förmodligen att jag är i full färd med att skriva på MVG-uppgiften vi blivit tilldelade; ett reportage om ämnet Textkommunikation (ni vet, det där som jag bara älskar! :P). Haha, busigt av mig!

I söndags kväll gjorde jag förresten klart mina studentinbjudningar och gick och la dem på lådan som tömdes kl 10.00 igår förmiddag, så idag borde dessa börja dimpa ner i berörda parters brevlådor! ;)

Gud, jag är sjuuuukt kissenödig just nu!
Tack för informationen, säger ni då haha
Men eftersom det inte är någon engelska idag, eller på hela den här veckan för den delen - weei!, slutar jag 14.15 istället för 17.00 och kan åka hem. Underbart, säger jag bara!

5 kommentarer:

sparks sa...

fick mitt idag, grymt snygg! jag kmr givetvis =)

Avaiva sa...

Aw, Pat-a-cake, that's the spirit! Ofta man gör det man ska på lektionerna, liksom... -'-

Kan jag ringa te lilla dig sen, föressten? Min mormor påpekade så snällt att "du nog får skicka dina inbjudningar snart,annars kanske alla är upptagna", so I put my trust in your design skills, haha. Attans att jag inte kan komma på din studentfest! Man kanske kan klona sig?

Thina sa...

Sparks > YAAY! :D Och tack! ;)

Avie > Men eller hur?! ;)
Ja det är klart, det behöver du väl inte ens fråga?! Svarar jag inte så svarar jag inte haha Men vi får se vad vi kan hitta på.
Och ja, det är sjukt tråkigt :( Du får komma till min först! haha

Stookiglia sa...

Tack för den fina inbjudan, vägbeskrivningen och lappen ^_^
Vi måste komma fram till hur vi ska göra och bestämma sånt innan jag kan ge ett klart svar men jag vill jättegärna komma!!!!!

Tack för informationen! Jag tyckte det var intressant att veta. Är du fortfarande kissinödig? ;D

Thina sa...

Your welcome! ^^ Aww! :D

Haha du tyckte det va? :P