fredag, april 27, 2007

1-åringen

Jag har precis chockat mig själv rejält; jag kom ihåg att det är i dag som bloggen firar sin 1-årsdag! Jag borde nog få en bragdmedalj eller något!
Om man ska vara helt korrekt kanske det inte är exakt i dag som den fyller år, men det allra första inlägget gjordes på dagens datum förra året, så jag tycker att det är det viktigaste. Innan dess var den ju ändå rätt så obetydlig. :)
Hade på något plan även hoppats att kanske kunna slå två flugor i en smäll och låta denna dag bli den dag då det 100:e inlägget postades, men riktigt sådan tur hade jag inte. Efter detta tror jag att det är en si sådär 7 more to go, så vi får mer att fira om ett par dagar. Förhoppningsvis. Alla vet ju hur snabb jag är på att uppdatera och allt ;) Det går i vågor...

Är fortfarande osäker på mitt knä, även det går i vågor, men nu har jag fått mer bekymmer. Bergis på att jag står på förkyldningen rand, har kännt av det lite smått i näsan och min hals har börjat att göra uppror. Ingen vidare feeling. Förhoppningsvis kommer den försvinna lika fort som den kom, sen när den bryter ut på riktigt.

Treorna på min skola hade någon mösspåtagningen eller något idag inför studenten, så det innebar att vi ettor och tvåor blev lediga i dag, och sedan är ju även måndagen och tisdagen så för min del blev det äna som ett litet mini-lov. Aldrig fel. Speciellt inte eftersom det är så himla mycket just nu - kanske inte sagt det än, men jag har bestämt mig för att även göra NP i Eng B nu och de börjar den 4e maj. Garrett sa att som det är just nu så är det så att om jag får minst VG på proven har jag visat såpass mycket skills att jag kan skippa B-kursen helt sen. Får återigen hoppas på det bästa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis bloggen :p

Å vilken tur du har med Engelska B :O Det är en riktigt tråkig kurs, man gör inget. Fast å andra sidan brukar man inte lära sig nåt på engelsklektionerna :p
PKG <3

Anonym sa...

Grattis till din blogg!! ;D

niffin sa...

Grattis på ettårsdagen!! :P
-> http://www.millan.net/minimations/smileys/goldmedal.gif <-

Thina sa...

Hehe tack alla! ^^

sarah > Håller med dig, vi kan ju ändå redan allt ;)
Vi får väl se hur det går, går det bra är det ju eng CD, eller iaf C, som väntar i 2an. Scary!!

Anonym sa...

fan va du ska käka hela tiden! håll igen lite.