måndag, april 16, 2007

En våg av trötthet

Vet inte riktigt varför, men helt plötsligt kände jag mig bara väldigt trött! Hm...

Var omprovsdag idag, så alla som inte hade något de behövde göra om (som duktiga jag ^^ haha) hade inga lektioner förrän tidigast kl 13.00. För mig innebar det att jag började först 13.45 - I can't say I complain :P
Fast visst var det lite motigt att gå, jag menar, har man redan varit hemma så länge känns det liksom lätt att bara stanna hemma lite till... ;)
Nåja, det är gjort nu, och dagen var inte precis dålig. Inte för att den var bra heller. Det är en sådan där neutral dag, tror jag kan kalla det, inget speciellt liksom...

Religionsprov i morgon. Hade nästan glömt det. Men bara nästan.
Inte börjat plugga än, men jag ska snart.
Kirstendomen är det som gäller, och det är bara ett G-prov i morgon. Jag menar, det borde ju inte vara sååå svårt då. Å andra sidan ska man aldrig säga aldrig, men man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Morgondagens veckodag är förövrigt tisdag. Det innebär gympa. Suck.
Inte för att jag varit med på gympan på ett tag, vi har en speciall agreement, läraren och jag. Och mamma med, för den delen.
Men någon gång måste man ju börja igen. Bara det att han förvarnat om att det är utegympa i morgon. Det brukar innebära ut och springa. Åh fy, jag verkligen hatar det! :( Borde ha haffat honom någon dag och frågat, men det gjorde jag inte fast jag tänkte på det flera gånger. Jag söker alltid den enklaste utvägen. Det känns ju så rätt för stunden, men det straffar sig senare.
Nej, jag gillar verkligen inte gympa. Ska dock försöka få sommaren att underlätta det lite för mig. Och hur många gånger i hur många har jag inte sagt det? Jag har tappat räkningen, många är det i alla fall. Och tankegångarna är alltid de samma, men inte fan hjälper det. Nu måste det!

Inget Cityakuten heller på ett tag. Min älskade Shane! <3 :(
Tack och lov är det åtminsone Supernatural ju. Ett litet tag till i alla fall.

Religion var det ja... Be för mig!

"Det är en gurka i O'boyen! Det är en gurka i O'boyen!"
" Malin! Pelle och Tjorven badar!"

(Behövde skratta lite innan jag satte i gång med allt det tråkiga! Tråkigt var ordet. Kanske därför jag är trött...?)

2 kommentarer:

niffin sa...

...har man redan varit hemma så länge känns det liksom lätt att bara stanna hemma lite till..

Det där "liksom lätt" gillade jag! ;)

(I'm on your side all the way vad gäller gympan.)

Thina sa...

Haha tack (tror jag)! :P

(Det känns skönt! Hehe nää fy fan gör gympa!)