söndag, april 29, 2007

Öde värre än döden... Nästan

Jaha, så är man riktigt förkyld då. I fredags var väl första "riktiga" dagen, som jag sa redan då så konstrade halsen och det var allmänt obehagligt. Natten som följde var ett rent helvete, och den senaste var inte mycket bättre. En täppt näsborre gjorde det omöjligt att sova, och när man vaknade till var och varannan timme hade nästäppan förflyttat sig till den andra näsborren och så där håller det på.
Näsdroppar säger ni? Jo visst fan har jag prövat, men sorten vi har just nu funkar ju för farao inte alls! Halleluja.
Dessutom känns det verkligen som att den här förkyldningen är värre än de jag brukar få. Det är snart sommar nu, man ska inte vara förkyld då!!!
Just nu hyser jag inga större förhoppningar om en snabb övergång. Får helt enkelt försöka hang in there. Som jag hade så mycket annat att välja på.
För tillfället heter min bästa kompis Bafucin. Och inte fan är han överdrivet bra heller egentligen. I sådana här stunder känner man verkligen älskad av allt och alla! Ack, du ljuva sarkasm.

Nu ska jag ta en snabbtitt på SchoolSoft och se vad det egentligen är jag har att göra, så att jag kan komma igång i god tid och inte sitta där med allt samtidigt sen. NP i matte är vad som känns jobbigast just nu.

Inga kommentarer: