lördag, april 21, 2007

Viktiga inköp

Kom nästan precis hem från K-Center och Coop, var där med Gina och handlade lite.
Till skillnad från Gina är jag dock ingen big spender.. Haha
Köpte nya hårnålar - alla mina andra har ju en tendes att försvinna, har typ 4 st kvar - men det fanns ju naturligtvis inte den sorten som jag har nu. Det var långa eller korta, mätte med mina egna, och de var i mitten av dem, så jag tänkte att det var lika bra att köpa långa. Blev även nya hårband, även det något som det är stor åtgång på, de går ju sönder hela tiden!
Skulle haft ett nytt diadem med, för det jag köpte på påsklovet gjorde jag sönder typ en vecka senare. Var visserligen i äkta plast så det var väntat, men i alla fall. Naturligtvis fanns det inga sådana kvar, bara i rött och jag vill ha svart. Får kolla någon annan stans. Finns ju andra Kicks. Och andra affärer som säljer diadem med för den delen.
På Coop köpte jag godis - det viktitigaste av allt! Tanten i kassan blåste mig på en spänn, men orka käfta om det.

Nu är jag hungrig, funderar på om jag ska ta mig en pirog eller vänta lite till.
Mamma, pappa och minsta brorsan är i Danmark, eller egentligen är de på väg hem nu, så de är inte hemma förrns närmre sju, vilket betyder att det blir riktig mat först då. Hoppas att de köpt med sig godis hem! :D

Som lite kuriosa blir det här inlägget tydligen mitt 90:e, och på fredag nästa vecka fyller bloggen ett år. Grattis till den i förskott, för jag lär ju glömma det och komma på det igen så där en sjuttielva gånger, och sista gången kommer jag inte hinna komma på det igen.

2 kommentarer:

niffin sa...

...och sista gången kommer jag inte hinna komma på det igen.
Haha, jag gillar dina formuleringar! :P

Thina sa...

haha tack :D jag försöker ju å vara lite orginell i mitt skrivande! ;)