måndag, april 30, 2007

Det är inte snö som faller...

...det är snor! Ur min näsa.
Precis vad ni ville veta, eller hur?! ;) Haha ibland är jag fyndig :P

Vaknade alldeles för tidigt idag. Klockan 8. När man är ledig, det ska inte vara så då!
Men det var inte mitt fel. Vad tror du att man får om man lägger ihop en skällig hund och en otroligt högljudd 7,5 åring?!
Ja, ni gissade nog rätt. Misstänker att min förkyldning kan vara lite inblandad i det hela också... Den är dock något bättre nu, kunde sova utan halvtäppt näsa i natt. Måste ju betyda något!

Har fått en uppenbarelse - eller vad man nu vill kalla det - som jag ska försöka återskapa. Det borde inte bli så väldans svårt egentligen, inget stort.
Ska bara komma ihåg det. Borde skriva ner det. Men det gör jag inte. Varför? Jag vet inte! Jag menar, sitter ju för tusan och tänker på det nu, så varför sträcker jag mig inte bara ett par centimeter och tar en penna?! Just like God I work in mysterious ways... Det kommer straffa sig senare, tro mig!
Men nu har jag ju skrivit det här, även om jag inte skrivit svart på vitt exakt vad det är. Min förhoppning är dock att jag ska se det och minnas vad det var jag skulle göra. Smart va? Kanske inte.
Måste ladda batterierna till kameran så att jag har det sen när jag ska dokumentera min vision.
Förhoppningsvis kan jag visa det snart :)

2 kommentarer:

niffin sa...

Vid alla gudar, jag blir jättenyfiken!!

Thina sa...

Hahaha! Det är inget speciellt! :P
Får se om jag kan få till det imorron ;)