söndag, april 01, 2007

April, april!

Jaha, så vart den lurigaste dagen på året här! :P
Vi får väl se vad den har att erbjuda...

Har fortfarande inte gjort klart den där uppgiften i religion, men vi fick uppskov till idag. Skulle ha gjort den igår, men ni vet hur det är.
Men nu finns det inga undanflykter längre - ska klä på mig nu och sedan ska jag sätta mig och arbeta tills den är klar!
När det väl är avklarat kan jag ju göra vad jag vill, fri i en hel vecka!! Älska lov <3
Fast det är klart... Har en uppgift i idrott som ska in på tisdagen direkt efter lovet - Positive Mental Attitude tror jag bestämt att rubriken var. Sparas dock till en annan dag. Vad annars? ;)

Såg på "Stand by me" igår. En del kommentarer är så klockrena och sköna!
R.I.P River.

Nu ska jag gå och vara duktig!

1 kommentar:

MissTaken sa...

Älskar den filmen, Stand by me! <3