söndag, april 22, 2007

Jobba, jobba, jobba!

I dag har jag "jobbat". Stått på K-Center och delat ut den nya telefonkatalogen från Eniro i miniformat - Gula Sidorna på väg.
Var för morfars fotbollsklubb som jag hjälpte till, eftersom de hade svårt att få folk som ställde och så jag skulle få 100 kr/tim eftersom morfar tyckte att kan klubben inte hjälpa till så ska de faktiskt inte ha de pengarna heller!
250 spänn jobbade jag för i alla fall, och även om det inte är helt fel att få pengar (och utan dem som lockade hade jag kanske inte stått ut riktigt så länge) så vill jag faktiskt poängtera att jag inte gjorde det enbart för pengarna! Mormor och morfar ställer, och har alltid ställt upp, för oss så någon gång måste man göra det samma för dem.
Fick dock ont i huvudet av att stå där, men tror ändå att det var en bra erfarenhet för mig. Jag behöver bli mer utåtriktad.
Nu är jag hungrig.

Jag behöver ett sommarjobb.

Inga kommentarer: