onsdag, april 04, 2007

Dagens ord: äntligen

Ja, äntligen har jag fått klippa mig!!! Och jag blev skitnöjd med resultatet! Vi får se hur mycket det kommer att locka sig sen... Inte allt för mycket hoppas jag i alla fall.


Anyhow, här ser ni resultatet! :D



Funderar även på att köpa hårfärg och göra håret mörkare igen. Ev. ska jag försöka hinna det i morgon. Förutsett att färgen fortfarande finns så där billigat på Rusta, ska väl kanske tilläggas. Vill även få tag på ett diadem. Kanske ett uppdrag för morgondagen, det också...

Just nu tänker jag bara sitta här och vara glad, ignorera mitt arbete som jag hade tänkt att jag skulle vara klar med redan, försöka hitta en bra låt som jag kan använda till min Remi-video och sedan försöka skapa denna video. Hoppas att jag kan få till det! :) Oh, I love them so much! <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad snygg den frisyren var på dig! Passar dig verkligen jättebra! :D

niffin sa...

Jättesnyggt!! :P (Wow, vad långt hår du hade..!)

Thina sa...

mälin > Hihi tääck sötis! :D Fast det har lockat till sig lite mer nu! ;)

soul_bird > Tackar så mycket! :D (Jaa, jag vet! :-O Hahaha kapade av upp emot 20-25 cm!!)

Anonym sa...

Jag håller mä Mälin!!! Det blev skitsnyggt!!!!

(läskigt, vi har nästan samma nyans på hårfärg!)

MissTaken sa...

skitsnyggt, wow!! Va långt hår du hade innan :P

niffin sa...

Du är utmanad!! ;)