tisdag, maj 01, 2007

Förkyldningen håller i sig.
(Hoppas jag desperat och undermedvetet att jag ska kunna skriva mig av den?)

Det är väl i dag alla ska skriva vad de gjorde i går på Valborg så jag ska väl inte vara sämre då heller - de andra (som man kan märka av i familjen, Daniel sitter bara på sitt rum i alla fall) var över hos grannarna och gjorde något, så då passade jag naturligtvis på att ta stora TVn där nere och kollade. Började med hockeyn på 3an men tröttnade titt som tätt och zappade runt. Tror jag missade i princip vartenda mål. Attans bananer.
Eftersom både Cityakuten och Supernatural har slutat gå för säsongen blev det en timme med 2½ män på 6an. Kvällen avslutades framför datan.
Ja, jag förstår mycket väl att ni är avundsjuka på min helgalna kväll! :P Hahaha
Men till mitt försvar säger jag att jag var förkyld. Och frågar någon vad jag gjorde på Valborg kan man ju alltid bre på lite extra och få det att låta som om man var i det närmsta dödsjuk. Då är det ingen som tycker att det är konstigt att man bara var hemma och gjorde ingenting, samtidigt som man får ett helt skepp lastat med sympati. Två flugor i en smäll, bara så där. BANG! :D
Som ni ser har jag mitt på det torra ;)

I morgon väntar skolan, dock kort dag så det blir en lagom börja på en kort vecka.
Stressen ligger trots det på lur, så himla mycket man ska hinna med innan sommarlovet och jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

förkylningen*

niffin sa...

Vilka partydjur vi är! ;)

Krya på dig nu & ha det bra (ändå)!