måndag, maj 28, 2007

She's the man x3

Äntligen har man fått sett "She's the man", filmen med Amanda Bynes i huvudrollen.
Kan helt klart säga att den inte var någon besvikelse! Som bevis för det kan jag säga att jag nu på tre dagar sett den tre gånger! Haha. Och som om det inte räckte - jag kände inte en enda gång som att "jaha, så händer det och så händer det. Kul" Det är inte ofta det händer, även om det är en film jag verkligen gillar. Ska se till att få tag i en riktigt kopia av den någon dag... :P

Shit maj gadd vad trött jag är!! Kan knappt hålla ögonen öppna.
"Pissa, snyt daj å gå å lägg daj" är mottot jag tänker leva efter nu. Kanske inte bokstavligt talat, men ni förstår principen ;)
Gympan är inställ i morgon, så börjar inte förrns 12.50! Sovmorgon, jajemensan! Fast skulle i ärlighetens namn inte klagat på den sovmorgon jag skulle fått om jag hade börjat som vanligt heller... ;P Men lite extra skadar såklart aldrig hehe

I morgon är det dessutom exakt en vecka kvar till skolavslutningen. I can hardly wait!

3 kommentarer:

Aradil sa...

Ja, nedräkningen har tack och lov börjat. Nu orkar man nästan inte mer...

Thina sa...

Vet precis vad du menar! Men det som är kvar nu är jätteslappt så man får göra sitt bästa för att stå ut ;)

MissTaken sa...

*lol* den filmen är verkligen bra!!!