onsdag, maj 02, 2007

Fisksoppa

Måste medge, det finns helt klart fördelar med att man gjorde NP i eng A redan i höstas! För det första behöver man ju inte tänka på dem nu (även om annat dök upp i stället), men det bästa av allt är ju att man blir ledig när de andra måste in och skriva! :D
Som fredagen för ett par veckor sedan - då blev jag ledig hela dagen hihi - och i morgon. Har inte lektioner som vanligt förrns efter lunch, och för min del innebär det typ 12.50. Sen slutar jag typ halv tre. Soft värre.

Ska ner till bibblan med mamma sen, måste försöka hitta böcker till mitt förjordans arbete.
Urk, orkar inte skriva den där skiten! Men det ska fanimej bli ett bra arbete! Så det så.

Har satt batterier på laddning för ett tag sen, lyser dock fortfarande rött så får hålla mig lite till, men sedan ska har ta mig tusan bli åka av!
Syftar på den där visionen som jag hade häromdagen och som jag inte gjort något åt än...
Bild kommer förhoppningsvis senare, annars i morgon!

Tommy på Radio City har lovat att det blir fisksoppa i fall han misslyckas med sitt uppdrag att skaffa fram ett par konståkningsskridskor i stl 34 (eller var det 43?) åt en lyssnare.
Fy fan.
Hoppas för hennes skull att han får tag på de där skrillorna! :P

4 kommentarer:

niffin sa...

Blir nyfiken på vad det "förjordans" arbetet handlar om! ;)

Thina sa...

Hmm... Har jag inte nämnt det? Nåja, skulle inte förvåna mig om så är fallet :P
Det handlar om skolplikt, och om det egentligen är en rättighet eller en skyldighet, hur olika människor skulle se på saken osv :)

niffin sa...

Joo, det har du ju!
Det var jag som hade huvet under armen som vanligt. ;)

Thina sa...

Haha ingen fara! ;) Jag vet ju själv allt för väl hur det är... ;)